تاحالااین وسایل جدیدوپرکاربردرادیدی!!
mehrshadhanafi.lxb.ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
mehrshadhanafi.mahtarin.com
تاریخ : دو شنبه 16 بهمن 1391
بازدید : 657
نویسنده : مهرشاد حنفی

 

به وسیله یه این خودکاره باحال میتونید مطالبی که بر روی هر سطحی مینویسید را درون حافظه ی خودکار ذخیره کنید و آن email یا به وسیله یه بلوتوث به موبایل منتقل کنید و آن را sms کنید یا اینکه مطالب خودتون رو بر روی حافظه ی کامپیوتر ذخیره کنید

 

 

 
 

 

 

اختراعات جدید

 

 

ساعتی برای مکانهای تاریک

 

 

 

موفق به طراحی نوعی ساعت برای کار کردن در محیط های تاریک شده است. اساس این طرح بر پایه هماهنگی بین نور , ارتفاع و سایه مبتنی است.شما می توانید در محیط های نسبتا تاریک که نور زیاد مانع از محو شدن عقربه های ساعت شود آن را به صورت عمودی بر روی دیوار و یا به صورت افقی بر روی یک میز قرار دهید. چراغ های بسیار ظریفی در فواصل متفاوت با ارتفاعی مشخص نصب گردیده و هر یک کار یکی از عقربه های ساعت شمار, دقیقه شمار و ثانیه شمار را انجام خواهد داد. ظاهرا همه چیز واضح است اما من که خیلی دلم می خواهد از فرمول این آقا که برای قرار دادن چراغ ها و همچنین نحوه تنظیم زمان استفاده کرده است سر در بیارم!

 
 

 

 
 

 

اختراعات جدید

 

 

 

فریم عینک دو زمانه

 
 

 

 

عینکی هستید یا نه؟ همیشه دلم برای افرادیکه مجبور هستند از دو و یا چند عینک متفاوت برای خواندن و نوشتن و یا رانندگی استفاده کنند می سوخت. اکثر اوقات کلافه میشوند از اینکه باید عینک های دوربین و نزدیک بین را با خود حمل کند. اما بالاخره یکی به داد این مشکل رسید. این فریم عینکی را که در تصویر مشاهده میکنید قابلیت استفاده دو لنز همزمان را دارا میباشد. کافیست ت لنز های عینک شما با مهارتی خاص برش بخورند و در این فریم زیبا تعبیه شوند. تنها با اشاره انگشتتان می توانید لنزتان را عوض کنید است اما امیدوارم که سریعتر ساخته شود. پیشنهاد میکنم اگر روزی در بازار آن را دیدید حتما بخرید . حتی اگر به صورتتان هم نیاید!




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








mehrshadhanafi.loxblog.com
به وبلاگ من خوش آمدید.در این سایت همه چیز وجود دارد مثل بازی.کد تقلب بازی ها.آهنگ.جی تی آی.کارتون.رمان.داستان.علمی.نرم افزار کامپیوتر و آیپد و آیفون و آندروید.ترینر.عکس های خنده دار.فکری.زبان.درسی و آموزشی و ...............من مهرشاد حنفی هستم.لطفا از صفحات دیگر وبلاگ دیدن نمایید و در وبلاگ عضو شوید.در نظر سنجی شرکت کنید.درنظر سنجی (شما کدام یک از مورد های زیر را دوست دارید؟) هر موردی را که بخواهید در وبلاگم میگذارم.راستی منتظر نظرات خوب شما هستم.وبلاگ منو محبوب کنید و به دوستان و آشنایان این وبلاگ را معرفی کنید.اگر هم خواستید مطالبی به وبلاگم اضافه کنید و از بعضی مطالب مخصوص اعضا برخوردار شوید پس در وبلاگم عضو شوید. ((((منتظرم))))

شما کدام یک از مورد های زیر را دوست دارید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mehrshadhanafi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com